Posted in Ճամփորդությունների և ճամբարների նախագծեր, Uncategorized

Արատեսյան ճամբար. Ուխտի ճամփա դեպի Սպիտակավոր եկեղեցի-Շատիվանք


19F1DED5-CAD9-4C5F-8260-8C2B757F3F36

Միջին դպրոցի սովորողների արշավախումբը հոկտեմբերի 13-14-ը արատեսյան երկօրյա ճամբարումի առաջին օրը,  որպես ուխտի ճամփա, քայքով Վերնաշենից անցան դեպի Սպիտակավոր եկեղեցի, այնուհետև սարերով դեպի Շատիվանք և կիրճով դուրս եկավ Շատին գյուղ: Անտրտում քայլեցին մոտ 25կմ`արևին, անձրևին…

Միասին ապրեցինք անասելի հրաշալի պահեր և դժվարություններ, տեսանք չքնաղ աշնանային տեսարաններ, ջրվեժներ, աղբյուրներ, քարափներ, հանդիպեցին էքստրիմ իրավիճակներ… Եվ այս զգացողությունները էլ ավելի ստիպեցին սիրել հայրենի անկյունները:

Վերնաշեն գյուղից քայլքով անցանք դեպի Սպիտակավոր եկեղեցի:

Ֆիլմի առաջին մաս:

Տեսարանների նկարահանման հուշումները Աշոտ Բլեյանի:

Ֆիլմի երկրրորդ մաս:

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment