Posted in Uncategorized

Արատես դպրական կենտրոնում երկօրյա վրանային ճամբարում


59C52C2D-CE97-4481-91E0-6168B2C4552C

Հոկտեմբերի 13-14

Դպրոց բնության գրկում. հայրենագիտական-բնապահպանական-արշավախմբային ուսումնական ճամբար Արատեսում

Մասնակիցները ՝ Միջին դպրոցի սովորողներ

Պատասխանատուներ ՝ Գոհար Եղոյան, Տաթև Աբրահամյան, Վարդուհի Հայրյան

Նախնական ուսումնասիրությունների նյութերի ․

Արատես դպրական կենտրոնի բլոգ

Արատես 

Սպիտակավոր եկեղեցի 

Զանգակատուն

Նախահաշվարկային մաս.

Յուրաքանչյուր ճամբարական վճարում է 6000-ական դրամ` սննդի և տրանսպորտի ծախսերի համար:

Հոկտեմբերի 13

8:00 մեկնում-Երևան-Գլաձոր, Վենաշեն, քայլքով դեպի Սպիտակավոր վանք, Շատինի վանք, Եղեգիս գյուղ- Արատեսի դպրական կենտրոն

17:00 – Արշավախմբի դիմավորում-տեղավորում կենտրոնում, վրանների կարգավորում, տեղանքի ծանոթություն

19:00- ընթրիք

20:00-խարույկ, թեյախմություն, կլոր սեղան

22:30-քուն

Հոկտեմբերի 14

7:00, վերկաց, հիգիենիայի ժամ

7:30, առավոտյան մարզական զբոսանք դպրական կենտրոնի տարածքով դեպի կիրճ, Արատեսի վանք

9:00, նախաճաշ

10:00 աշխատանքային գործունեություն

12:00 բարիքների`հատապտուղների, թեյերի հավաքում

13:00 բրթուջներ

14:00 տարածքի կարգի բերում, վրանների հավաքում, տեղավորում

15:00, հետադարձը՝ Արատես-Երևան երթուղով

Անհրաժեշտ իրեր

  • Ուսապարկ
  • քնապարկ
  • բրդուճներ
  • ջուր
  • տաք հագուստ, փոխնակ հագուստ
  • արևային գլխարկ
  • հարմար, սպորտային կոշիկ
  • լողազգեստ
  • հիգիենիայի պարագաներ
  • անհատական ճամփորդական սպասք /ոչ մեկանգամյա/
  • աղբի տոպրակ, մեկանգամյա ձեռնոց

 

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment