Posted in Մուտքի ճամբար, Առցանց ուսուցում, Uncategorized

Հեռավար-առցանց «Մուտք» ճամբարը Միջին դպրոցում. II փուլ


78402421_979579329068094_1494654868185415680_n

Իրականացման ժամկետ՝ մայիսի 18-21-ը

Ծրագրի բաղկացուցիչը՝ «Սովորող-սովորեցնող»

Մասնակիցներ՝ Կրթահամալիրի Միջին դպրոց դիմած սովորողներ (ծնողներ), Կրթահամալիրի 8-րդ դասարանի սովորողներ Մարգարիտա Պետրոսյանը, Լիրա Խաչատրյանը

Ծրագրում՝

  • Հեղինակային կրթական ծրագրերի ներկայացում տեսակապի միջոցով
  • Սովորողների էլեկտրոնային հասցեների և բլոգների ստեղծում, պատասխանատու՝ Գոհար Եղոյան և ընկերներ
  • Բլոգուսուցում՝ սովորողների ուսուցումը
  • Հասցեների կիրառում-Գոհար Եղոյան
  • Աշխատանք ընտանեկան նախագծերով, խորհրդատվությունը՝ Գոհար Եղոյանի և ընկերների, թեմանները ըստ առարկայական դասավանդողների
  • Մարզական, երաժշտական, տեխնոլոգիական ընտանեկան նախագծեր, թեմանները՝ ըստ առարկայական դասավանդողների
  • Շրջայց կրթահամալիրի Ագարակում, Գինու դպրոցում

Դիմող սովորողների ծնողների հասցեներ, տվյալներ․

  1. Աննա Մուրադյան-annmurad78@gmail.com–091 914001
  2. Ծոլինե Միքայելյան-tsolinemikaelyan@gmail.com-093825515, 095895515
  3. Գևորգ Տոնոյան-gevorgtonoyan2000@gmail.com-093585595
  4. Մայրանուշ Նազարեթյան -mayranush.nazaretyan@gmail.com-041691599

Սովորողի նոր էլեկտրոնային հասցեներ, տվյալներ․

  1. Նարեկ Մնացականյան-narek-7@mskh.am-narek-123
  2. Սոֆի Տոնոյան-sofi.tonoyan@mskh.am-sofi-123
  3. Նանե Խաչատրյան-nane.khachatryan@mskh.am-nane-123
  4. Աբգար Այվազյան-abgar.ayvazyan@mskh.am–abgar-123

Սովորողի բլոգ․

Բլոգների ստեղծման պատասխանատու՝ Մարգարիտա Պետրոսյան

  1. Նարեկ Մնացականյան-narek-7@mskh.am   narek-123
  2. Սոֆի Տոնոյան-sofi.tonoyan@mskh.am   sofi_123
  3. Նանե Խաչատրյան-nane.khachatryan@mskh.am   nane_123
  4. Աբգար Այվազյան-abgar.ayvazyan@mskh.am–abgar-123

 

Մայիսի 18

Մայիսի 19

Մայիսի 21

Բլոգային առաջին արդյունքներ

unnamedՍոֆի Տոնոյանի, 7-րդ դասարան

Բլոգը

Սոֆին պատմում է իր մասին.

Ես Սոֆի Տոնոյանն եմ: Ծնվել եմ 2008 թվականի հունիսի 19-ին:Սովորում եմ Սիամանթոյի անվան համար 162 դպրոցում: Դպրոցական առարկաներից սիրում եմ հայոց լեզուն ու անգլերենը: Ինձ այնքան էլ դուր չեն գալիս պատմողական առարկաները: Իմ կարծիքով, որոշ առարկաներ բարդ են, գրքում նյութը շատ անհասկանալի է շարադրված, դասերն էլ անցնում են անհետաքրքիր:Ծնողներս ասում են, որ հեշտությամբ եմ յուրացնում օտար լեզուներ: Ես ուզում եմ լավ տիրապետել անգլերենին, իսպաներենին և կորեերենին: Ներկա պահին ինքնուրույն կորեերեն եմ սովորում:Ունեմ կորեական մի շարք սիրած երաժշտական խմբեր, որոնց լսում եմ ամեն օր: Վերջերս մի ֆիլմ դիտեցի  <<Ես դասղեկ եմ>> վերնագրով  : Գլխավոր հերոսուհին մի  դասղեկ էր, որի շնորհիվ շատ երեխաներ հրաշալի ապագա ունեցան:   Նրա վարած դասերը հետաքրքիր և  ուրախ էին անցնում :  <<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիրում կուզենայի այդպիսի հետաքրքիր , ուրախ և բազմատեսակ դասեր ունենայի : Շատ եմ ուզում նաև, որ  հետաքրքիր առօրյա , նոր ընկերներ ունենամ :

Երկրորդ աշխատանքը ռուսերեն առարկայից է. օգտվել է դասավանդողի բլոգից:

Աբգար Այվազյան, 6-րդ դասարան

Բլոգը

Իմ մասին-Բարև, ես Աբգար Այվազյանն եմ: Փոխադրվում եմ 6-րդ դասարն: 11 տարեկան եմ: Սովորել եմ Պարույր Սևակի անվան համար 123 հիմնական դպրոցում: Հետաքրքրված եմ սպորտով, երաժշտությամբ: Հաճախել եմ լողի, պարի, շախմատի, ֆուտբոլի, իսկ հիմա հաճախում եմ ֆլեյտայի և դաշնամուրի: Շատ եմ սիրում ճամփորդություններ, ձկնորսություն, բակային խաղեր, հեծանիվ վարել: Բարձրացել եմ Արագածը: Լավ, երևի այսքանը: Կհանդիպենք շուտով:

Երկրորդ գրառումը՝ «Թե ինչու ընդունվեցի Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր»

Երրորդ նյութը՝ ընտանեկան նախագիծ. տեսանյութ

Նարեկ Մնացականյան, 7-րդ դասարան

Բլոգը

Իր մասին – Բարև Ձեզ: Ես Նարեկ Մնացականյանն եմ, 11 տարեկան: Ներկայումս  սովորում եմ Քվանտ Վարժարանում: Ես ցանկանում եմ գալ ձեր կրթահամալիր, քանի որ  ինձ շատ դուր եկավ մի քանի կարևոր բան. կան բազմաթիվ զբաղմունքներ, սպորտի և երաժշտության հնարավորություն, և ամենակարևորը՝ անհատական վերաբերմունք աշակերտի հանդեպ: Կարծում եմ, որ կստանամ անհրաժեշտ գիտելիքներ և համապատասխան կրթություն՝ լավ մասնագետ և մարդ դառնալու համար: Դպրոց այցելելու եմ իմ փոքրիկ եղբոր՝ Արեգի հետ, ով գալու է առաջին դասարան:

Նանե Խաչատրյան, 7-րդ դասարան

Բլոգը

Իր մասին պատմել է տեսանյութում

 

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment