Posted in Uncategorized

Ուսումնական հունվար 2019


0A5300A2-E413-4813-82F1-56DB086D7528

Հունվարի 7-31

Ուսումնական ճամբարային ուղղություններ

  • Ընդհանուր պարապմունք
  • Մասնակցություն բնագիտաեխնիկական և մարզական ստուգատեսներին
  • Ձմեռային մարզական խաղեր Ջրվեժում
  • Ազգագրական ստուգատեսի մասնակցություն` ծիսական խոհանոց
  • ՍՆնդի սպասարկում-սովորողի ընդմիջում
  • «Մառան» շարունակական նախագծի
  • Երևան-Ստամբուլ. կլոր սեղան ամփոփում
  • Ուսումնական Վայոց ձոր
    – ուսումնական ճամփորդություն Արտաբույնք
  • Պարտիզապուրակային գործ, հանրօգուտ աշխատանք
  • Սովորող-սովորեցնող նախագիծ` գրական թատրոնի շրջիկ խաղեր կրտսեր դպրոցներում (համագործակցում տիկին Մարիետի հետ)
  • Կլոր սեղան- հանդիպում Պոլսահայ բանասեր Սևան Տէղիրմենճեանի հետ` Զահրատ
  • Ընտրությամբ գործունեություն
  • Տեխնոլոգիա

Ճամբարականներ

Մկրտչյան Մառա Բորիս
2. Մնացականյան Էրիկ Կարեն
3. Մուրադյան Գոռ Վարդանի
4. Պամպեքեան Թիլա Յարություն
5. Ջանիկյան Արթենի Վահրամի
6. Սահակյան Սաթենիկ Հովհաննես
7. Ստեփանյան Գարեգին Տիգրան
8. ՏերԹորոսյան Գևորգ Արտակ
9. ՏերՊետրոսյան Վահան Ներսես
10. Փաշինյան Շուշան Նիկոլ
11. Օհանջանյան Մոնիկա Վազգեն
12. Ազարյան Նարե Քաջիկ
13. Դանիելյան Սմբատ Արտյոմ
14. Վարդանյան Միքայել Գևորգ
15. Իսպիրյան Դավիթ Արթուր
16. Իսպիրյան Շահեն Արթուր
Հովհաննիսյան Կարեն
Հարությունյան Անի
Պետրոսյան Յուրիկ
Մկրտչյան Նինա

 

 

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment