Posted in «Կրթական պարտեզ», Նախագիծ, Տեխնոլոգիա, Uncategorized

Բալենիների ծառատունկ՝ սարալանջին


IMG_2392

Ծառատունկի նախագծի իրականացում․ «Բալենիների արահետ»

Ժամանակահատվածը․

Մարտի 1-3-ը

Աշխատանքի սկիզբը, ժամը՝ 10.00

Ծառատունկի վայրը՝ սարալանջի աստիճանների երկու կողմերի երկայնքով

Տնկիները՝ Անահիտ Մելքոնյանի միջնորդությամբ

Մասնակիցները․

Միջին դպրոցի 6-8-րդ դասարանի տեխնոլոգիական խմբեր

կազմակերպիչներ՝ Գոհար Եղոյան, Մարալ Կարապետյան, Վարդուհի Հայրյան

այգեպան՝ Գևորգ

Գևորգ Հազարումյան

Մենուա Հարությունյան

Մովսես Ավետիսյան

Ծառատունկի ընթացքը․

  • ծառերի փոսերի նախապատրաստում
  • ծառերի տունկ
  • ծառերի բների բաժակների ստեղծում
  • ջրում

Օգտագործվող միջոցներ

բահ, փոցղ, լինգ, սայլակ, դույլ

Ծառատունկի արարողությունը ծիսական երգի, պարերգերի արարողությամբ․

Մասնակիցներ․

Արեգ Սերոբյան

Դավիթ Հարությունյան

Նելի Փիլոյան և սովորողներ

 

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment