Posted in Ձմեռային ճամբար, Նախագիծ, Uncategorized

«Սովորող-սովորեցնող» պարային նախագիծ


Նախագծի ժամանակահատվածը՝ 8-19.01.2018

Սովորեցնողներ․

9-րդ դասարանցի՝

  1. Անգելինա Արզումանյան
  2. Եվա Բերբերյան

Վրացական ազգային պար

Բեմադրումը՝ Անգելինա Արզումանյանի

Մասնակից սովորողներ՝

  1. Կարինե Գոմցյան
  2. Շուշան Փաշինյան
  3. Ալինա Արզումանյան
  4. Արթենի Ջանիկյան
  5. Կարինե Դաշյան
  6. Նորա Բաղդասարյան
  7. Ռուզան Արամյան
  8. Սաթինե Սաֆարյան
  9. Նունե Հովհաննիսյան
  10. Լիրա Խաչատրյան
  11. Անահիտ Մկրտչյան
  12. Թերեզա Հակոբյան
  13. Սուսաննա Մամիկոնյան
  14. Մարիա Ոսկանյան
  15. Լույիզա Արտենյան
  16. Մերի Երեմյան
  17. Թիլա Պամպուքյան

II-րդ պար.

Ժամանակակից պարի ուսուցում

Ժամանակահատվածը՝ 22-29.01.2018

III-րդ. պարի նախագիծ

Սովորեցնող՝ Արեն Պողոսյան, 9-րդ դասարան

«Ալաշկերտի քոչարի»

6-4 դասարանի տղաներ

 

 

 

 

 

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment