Posted in «Կրթական պարտեզ», Նախագիծ, Uncategorized

Կանաչ ճանապարհ


Նախագիծ

Նպատակը.

Ստեղծել դպրոցի կանաչ ճեմուղի՝ սովորողների մասնակցությամբ։ Պատրաստվում ենք Բաբաջանյան 25 փողոցի ճանապարհի երկայնքով ծառեր տնկել։

Մասնակիցները՝ 8- րդ դասարանի սովորողներ.

  1. Արսեն Խաչատրյան
  2. Տիգրան Արամյան
  3. Դավիթ Ջոթյան
  4. Սևակ Պետրոսյան
  5. Նվեր Ղևոնդյան
  6. Դավիթ Դանիելյան
  7. Վաչե Խաչատրյան
  8. էրիկ Հարությունյան
  9. Սուրեն Թալալյան
  10. Հովհաննես Հակոբյան
  11. Արեն Պողոսյան

Հայ-վրացական համատեղ ծառատունկ։

Ժամանակահատվածը՝ մինչև ապրիլի 20 ը

Համակարգող՝ Գոհար Եղոյան

Խորհրդատու օգնական՝ այգեպան Գևորգ

Տնկիները՝  25 – 30 հատ, հացենի կամ բարդի

Անհրաժեշտ միջամտություն.

տեխնիկա-կոմպրեսոր

գործիքներ՝ քլունգ, բահ, սայլակ, լինգ

հող

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment