Posted in Uncategorized

Սովորեցնող սովորողը Մարզական ստուգատեսի կազմակերպիչ


Միջին դպրոցի, 8-րդ դասարանի սովորողները իրենց մարզական հմտությունները փորձելու են փոխանցել իրենց կրտսեր դպրոց- պարտեզների սովորողներին՝ կազմակերպելով ձմեռային Մարզական ստուգատեսը։  Սովորեցնող սովորողները ծանոթացել են Մարզական բլոգի ստուգատեսային բաժնին, ծանոթացել պահանջներին, հայտերին։  Սովորողների հետ կատարել ենք աշխատանքի բաժանում և որոշել ենք աշխատել փոքր խմբերով։ Սովորեցնող սովորողները կմասնակցեն մարզական ստուգատեսում հաստատված բոլոր մարզումների ձևերին՝ մարմնամարզություն, լող, հեծանիվ, դահուկ, սահնակ։

Աշխատանքային խմբերը.

25.01.2017թ.- 9.30-10.30

  1. Արսեն Խաչատրյան
  2. Դավիթ Ջոթյան
  3. Տիգրան Արամյան
  4. Մարինե Մանուկյան
  5. Մարինե Ասատրյան
  6. Անի Գևորգյան

Միջին դպրոց- սահնակ, դահուկ

 

10.00-11.00

  1. Աննա Ստեփանյան
  2. Սոֆի Առաքելյան
  3. Եվա Բերբերյան
  4. Սուրեն Թալալյան
  5. Աշոտ Հակոբյան
  6. Վաչե Խաչատրյան
  7. Անի Ղազարյան

Արևելյան դպրոց- հեծանվասպորտ

 

26.01 2017թ- 10.30

  1. Նանոր Հովհաննիսյան
  2. Անգելինա Արզումանյան
  3. Անուշ Թադևոսյան

Արևմտյան դպրոց- լող

  1. Եվա Բերբերյան
  2. Սոֆի Առաքելյան
  3. Անգելինա Բերբերյան

Մարմնամազական կենտրոն

 

 

 

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment