Posted in «Կրթական պարտեզ», Uncategorized

Պարտեզապուրակային աշխատանքների տեխնոլոգիա


Հոկտեմբերյան նախագիծ.

Բաժինը` «Կրթական պարտեզ»

Տեխնոլոգիայի դասաժամ.

Երկուշաբթի-9.20-10.55

Ուրբաթ-9.20-10.55

Մասնակիցները.

8-1, 8-2 դասարաններ

Նպատակը.

Սովորողները ձեռք կբերեն պարտեզապուրակային աշխատանքների նոր հմտություններ, կարողություններ, փորձ, գիտելիքներ:

Աշխատանքները ներառում են.

  • էկո նախագիծ
  • լանդշաֆտային տարածքների ստեղծում, խնմաք
  • ծառատունկ, խնամք
  • հողագործիքների կիրառում
  • սերմնացան
  • կանաչ անկյունների ստեղծշում
  • ծառերի էտում
  • կրապատում
  • քաղհան
  • տարածքի բարեկարգում
  • փայտամշակում
  • մուտքի, բակի  նախագծում, ձևավորում
  • բացօթյա տարածքների կառուցում

 

Աշնանացան

Հոլանդական խոտի սերմով ստեղծելու ենք լանդշաֆտ: Տարածքում կատարվում է փխրեցման, հարթեցման աշխատանքներ:

This slideshow requires JavaScript.

Տեխնոլոգիայի դասաժամ. 3.10.2016

Հերթապահ խումբ, տեխնոլոգիա.30.09.2016

Տեխնոլոգիայի դասաժամ. 08.10.2016թ

Տեխնոլոգիայի դասաժամ. 10.10.2016

Տեխնոլոգիայի դասաժամ. 14.10.2016թ.

Տեխնոլոգիայի դաս. 17.10.2016թ

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment