Posted in Հայրենագիտական, ուսումնական ճամփորդություններ, Կրթական փոխանակումներ

Սեբաստացի-Ոսկեհատ հանդիպում


03212277-7F76-4862-8D1B-F9D5B060104E

Նախագիծ

Ոսկեհատի և սեբաստացիների 7-րդ դասարանցիների ֆուտբոլային խաղը կայացավ, այն ավարտվեց ոսկեհատցիների հաղթանակով, բայց Ոկեհատն ու իր պատանիներն այնքան ջերմառատ էին ու հետաքրքիր, որ խաղը շատ ընկերական նշանակություն ունեցավ:  Տուն դարձանք նոր ուսումնական նախագծերով` Ամբերդ գետի մաքրության, ծաղկազարդի ծիսական ծառատունկի, ծիսական բանջարհավաքի, աղջիկների ֆուտբոլային խաղի, հնգամատի մարզաձևերի փոխանակման, գինեգործության ուսումնասիրությունների, չրերի և սուջուխի պատրաստման ծեսի արարողության նախագծերով: Տպավորված ենք գյուղի պատանիների, մեր Կիմ Ստեփանյանի հյուրընկալմամբ: Շնորհակալ ենք:

Քարայր – կացարան «Ճգնավորի այր» 12-13 դդ.

Ֆուտբոլային խաղը:

 

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment