Posted in Ձմեռային ճամբար, Նախագիծ, Երևան 2800, Uncategorized

«Երևան 2800» նախագիծ


IMG_3526

Ուսումնական նախագիծ

Տևողությունը՝ երկարատև

Սովորողները ուսումնասիրում են երևանյան բլուրները, դրանց նշանակությունը տարիներ առաջ և մեր ժամանակներում, ծանոթանում են բնակեցված բլուրների խնդիրներին, առավելություններին, քայլքով հասնում նշված բնակավայրերը, ճանաչում դրանք, զրուցում մարդկանց հետ, ծանոթանում, ներկայացնում կրթահամալիրը և այլն։

Ուսումնասիրություն

Նախնական ուսումնասիրությունների և քննարկումների համար նախատեսված ժամանակահատվածը 8-26.01.2018, ժամը՝ 10:00-12:00

Հարցազրույցների և համացանցային ուսումնասիրություններ

  • Ճանաչում ենք Երևանի բլուրները
  •  Բնակեցված բլուրներ և ոչ միայն
  • Բլուրների բնակչությունը
  • Բլուրների կենցաղը, խնամքը, կանաչապատումը, պատմամշակութային կոթողներ
  • Նյութերի թողարկումները բլոգներում

Գործնական ընթացք․

Համագործակցում ենք Անի Սարգսյանի հետ՝ «սովորող-սովորեցնող» նախագծային բաղադրիչով

  • Քայլք բլուրներով
  • Նկարահանումներ
  • Զրույցներ բնակչության հետ
  • Զուգահեռներ՝ «հին ու նոր բլուրներ»
  • Խնդիրներ, առավելություններ
  • Ֆոտոպատումներ
  • Թողարկումներ սովորողների բլոգներում, կայքում

Մասնակից խումբ․

  1. Նունե Հովհաննիսյան
  2. Աննա Հարությունյան
  3. Մարիա Ավետիսյան
  4. Լիրա Խաչատրյան
  5. Վահե Մուսայելյան
  6. Հայկ Պետրոսյան
  7. Մերի Երեմյան
  8. Էդգար Ղազարյան
  9. Անի Կարապետյան

 

 

Author:

Սիրում եմ ճամփորդել իմ Հայաստան աշխարհով: Սովորում եմ իմ սովորողներից, ապրում եմ ամենքով:

Leave a comment